Volgers

woensdag 26 oktober 2011

mijn eerste Ohio Ster - moja pierwsza Ohio Gwiazda
ik ben tevree
ja jestem zadowolona

maar hier zijn mijn rode larzen,ja best lang over gedaan om ze te kopen,want ja je bent al over 5-tich
oh beetje gek mag wel zijn,en ja wat andere denken hoor ik het wel

ja a tu sa moje czerwone kozaki,dlugosie zastanawialam,kupic czy nie,bo juz jestes po 5-dziesiatce
ah trocha glupia moge byc,a co inni mysla poslucham

hier nog een keer mijn krans-mooi
tujescze raz moj wianuszek,ladny

2 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Hallo Irena, leuk dat je op mijn blog reageert. Anders had ik die van jou nooit gevonden. Ben dus meteen lezer geworden.
Over de regiodag. Misschien moet je lid worden, dan schijn je voorrang te hebben. Ik hoorde dat er maar liefst 128 mensen komen en dat iedereen erg dicht op elkaar komt te zitten. Lijkt me ook lastig als je met scherpe naalden aan het werken bent.

Erna Peekel zei

Je Ohio star ziet er al heel leuk uit. En die rode laarzen kan best hoor ze zijn super leuk. Fijne zondag. Groetjes, Erna