Volgers

woensdag 5 september 2012

fleur en kleur

al weer begonnen met werken , en goed zo alles gaat verder ik begin met prachtige bloemen wat ik zelf koop  maar ook rozen krijg van mijn dochter

znowu zaczelam pracowac , i to dobze bo tak wszysko mija ja zaczynam z pieknymi kwiatami co sobie sama kupilam , roze dosalam od cory

deze mooie roosjes heb ik zelf gekocht , omdat ze zo mooie roos beige kleur hebben

te ladne roze sama kupilam , za to ze maja taki piekny rozowo-bezowy kolor








deze zijn van Carolien , mooie zalmkleurige rozen
te sa od Carolieny , piekne heraciane roze



deze zijn voor bij de urn van Gerard
te sa przy urnie Gerarda




en deze kijg Gerard van mijn buurvrouw
ta dosal Gerard od sasiadki



dat is mijn kleur en fleur voor meer kijk bij Veronique
to moj kolor i fleur wiecej popatrz u Veronique


veel liefs
wszystkiego dobrego

Irena





9 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Dit zijn prachtige rozen, met een bijzondere betekenis

Groetjes, Veronique

Grit zei

Die Decke sieht Klasse aus.
Und wunderschöne Blumenfotos.
Liebe Grüße Grit

Unknown zei

Prachtige rozen...
groetjes Berbel

hokje zei

Mooie bloemen met een liefdevolle betekenis.

Groeten, Miranda

Ans van Ispelen zei

Erg mooie kleuren van je rozen,Irena.
Past heel goed op deze fleurige en kleurige dag.

Groetjes Ans

Sientje zei

Prachtige rozen. Ik hoed ook wel van deze kleuren, mooi warm.

Anoniem zei

Heel mooi je rozen en zo lief de bloemen bij de urn van je man,lieve groet Musje.

Hannie zei

Bij jou ook hele mooie rozen. En zag een mooi quiltkleedje!

Hannie zei

Bij jou ook hele mooie rozen. En zag een mooi quiltkleedje!