3-05-11

3-05-11
deze vind ik magic

Volgers

zondag 28 april 2013

1 jaar minal rok

vandaag een jaar dat ik mijn man moet missen , zwaar , er is geen jaar geleden , nu is er allen herinnering

dzisiaj mija rok jak zmarl moj maz , ciezko , teraz nie ma w zeszlym roku , teraz jest pamiec



van mijn lieve buurvrouw

od mojej sasiadki


lekker ruiken , kun je zo opeten 

fajnie pachna , chcesz tak zjesc



mijn dochter kreeg pakje met deze prachtige rozen

moja cora dostala w paczce , piekne roze





heel veel gewerkt aan mijn engelen , dat werkt therapeutisch 

duzo pracowalam przy moich aniolach , to praca terapeutyczna

Irena


5 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een moeilijke en verdrietige dag voor jullie lieve Irena.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Lieve groet, Mea

Sonja- Sezoentje zei

Lieve Irena, ook namens mij heel veel sterkte vandaag want ik kan heel goed geloven dat dit een moeilijke dag is,
liefs, Sonja

Esse-Riekje zei

Geen woorden voor jouw verdriet.....

Ans van Ispelen zei

Erg zware dag voor je begrijp ik.
Sterkte,hoor.

Groetjes Ans

Joanna zei

ale ten czas szybko leci Irenko...