Volgers

woensdag 15 april 2015


mijn twee kinderen in het midden , links van mijn zus , rechts van mijn broer,de tweede van mijn broer was er niet bij , jammer

moje dzieci w srodku , po prawj od brata po lewej od siostry mlodszego od mojego brata nie bylo , szkoda





kleine composities 

male kompozycje








prachtig weer vandaag

ladna pogoda dzisiaj


mijn engel in de zon

moj aniolek w sloneczku

















kunstacademie is nu mijn ding

akademia sztuki jest teraz moim zajeciem 


Tefaf in Maastricht , geweldig

Ekspozycja w Maastichcie , piekna


pozdrawiam miluko

veel liefs 
Irena

3 opmerkingen:

Joanna zei

urocza rodzinka !
kompozycje może i małe ale jakże cieszą oko...
pozdrawiam serdecznie Irenko

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Irena,
Ja, mooi om zo de neven en nichten sámen op een foto te hebben! Wat worden ze al allemaal groot... Maar zo gaat het leven steeds vooruit en we houden de mooie herinneringen vast in ons hart als kussen voor de oude dag!
Heel lieve en zonnige groetjes uit Georgia/USA na een lange periode van veel regen en donkere dagen...
Mariette

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve groetjes uit Georgia/USA...