Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

26-08-11 vrijdag-piatek

bylam z Jose-moja kolezanka w Intratuin kupilam sierotki,biale,cos ciekawego na stol w ogrodzie,bo pogoda pod psem,bylismy tez u Andrei i Stefaana bo mam woelrat,to chyba jakas laska szczur co w ogrodzie wszyskie korzenie ogryza wiec plaga jest,od Stefana dostalam i posadzilam do ogrodu i mysle ze pouciekaja.
vandag ben ikmet Jose naar Intratuin geweest voor wat plantjes en wel witte violtjes,want weer niet zo best,ook bij Andrea en Stefaan geweest voor een plantje voor woelraten in mijn tuin krengen eten alle wortels op meteen geplant en nou hopen dat ze verdwenen

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Irena,

Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt, en een reactie achter liet.
Ik kom natuurlijk ook even bij jou kijken.
Ik zie dat je nog niet zo heel erg lang aan het bloggen bent. Leuk he !

Als je graag reactie terug hebt, en dat is natuurlijk het allerleukste van het bloggen,ga je gewoon bij allelei mensen reageren.
Meestal geven de mensen dan ook een reactie terug,en op die manier bouw je een vriendenkring op.

Dat gaat natuurlijk niet vanzelf,dat duurt even!!

Ik wens je nog veel blogplezier en tot de volgende keer!

Groetjes Thea ♥