Volgers

woensdag 7 september 2011

7-09-11 woensdag-sroda

ja als ik naar andere blog's kijk ben ik klein beetje jaloers ik kan het niet,ik kreeg het niet in orde  alles is een zooitje ongeregeld nou jullie moeten ook niet lachen over mijn taal fouten of dat nog in orde kom weet ik niet,want ik ben een chaoot ja met duizend dingen bezig,bloemschikken, borduren, haken, stichery,patchwork,aquareleren,ja en ook huishouden,ja tuineren,ik vind alles leuk en keuze kan ik niet maken,blogs kijken neem ook wat tijd met zich mee,mar goed ik ben tevreden mens die niet stil kan zitten,ah ja boeken lezen is ook heel erg leuk.laats gelezen boek van Juliet Marillier"'Cybele's geheim'"prachtig zonder huilen gaat het niet.

jak patrze na inne blogi to jestem zazdrosna ja tego tak nie umie moj jest straszny chaos,jestem tez tysiacem rzeczy zajeta lubie kwiaty aranzowac haftowac szydelkowac patchwork albo quilten,nie wiem czy po polsku tez tak jest,malowac aquarelami,no i dom w ogrodzie tez cos trzeba,ja a ja nie umie wybrac,na blogi patrzec tez lubie i zabiera duzo czasu,ja ale jestem zadowolona tak jak jest nie umiem siedziec i nic robic,ksiazki czytac tez lubie ostatnio czytalam od Julliet Marillier "Cybele tajemnica"piekny i bez lez nie umialam

Geen opmerkingen: