Volgers

zondag 13 november 2011

heerlijk zondag,nergens naar toe,net brood zitten kneden,mijn brood machine is kapot,deze nou lekker in de oven,de geur is heerlijk,en ik werk aan mijn quilt"dronkenmans pad"best leuk werk,en lekker luister boek Heks,ik geloof ik woord heks,hoef niet zeg mijn man,dat ben je al,kinderen en iedereen lol,ja maar echt,heksen zijn wel goed bezig met alles vooral met de natuur,mhh ja hoe moet ik beginnen,en weten jullie ik ben ook nog geboren als vis,ja wat wil je nog meer

fajnie niedziel,nigdzie nie idziemy,prawie chleb zrobilam,recznie bo maszyna do chleba chyba zepsula sie,ten zapach super,ja szyje moj quilt "pijanegochlopa droga"chyba dobze przetlumacze,no i slucham czytana ksiazke Czarownica"no i glosno mysle chyba zostane czarownica,nie potrzebujesz, moj maz ,juz ja jestes hi hi moje dzieci pekaja ze smiechu,ale naprawde,czarownice sa dobre,zyja w harmoni z natura,tak ale jak mam zaczac?no wiecie jestem urodzona jako ryba,no i czego jeszcze chcesz

1 opmerking:

Erna Peekel zei

Jaren geleden heb ik ook eens een dronkenmanspad gemaakt. Was leuk om te doen. Groetjes, Erna