Volgers

dinsdag 15 november 2011

vandag een lange dag,en morgen ook,daarom al nou bloemetje op woensdag,prachtige aloa,en deze naast weet ik weer de naam niet,maar je zit ze overaal

dzisiaj dlugi dzien,a jutro tez, wiec juz dzisiaj kwiatek w srode,wadne co ale niestety nie wiem polskich nazw,moze ktos je wie?

gisteren weer bij Jacqueline van the log cabin les gevolg van de derde blok,en wel lodge cabine,best moeilijk en toch weer niet,de uitleg van onze Jacqueline is echt goed

wczoraj znowu mielismy lekcje u Jacqueliny popatrz na profil the log cabin,znowu trzeci blok ma nazwe,logde cabine,byl dosyc trudny,ale nasza Jacquelina dobze uczy

2 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Hoi Irena, ik kom er nu dus achter dat je niet in mijn lijst stond. "Stond" want ik heb je natuurlijk als de wiedeweerga toegevoegd. Dus sta je voortaan in mijn linkerrijtje als jij weer een berichtje op je blog geplaatst hebt. Heb meteen je stitcherietjes bekeken en wat had je vorige week woensdag twee prachtige bloemstukken gemaakt! Groetjes

Qra Domowa zei

juz jestem ciekawa twojej pracy:) ja nie nadążam za twoimi postami:)-pozdrawiam