Volgers

donderdag 28 maart 2013

Pasen Wielkanoc

vandaag nog werken , met brunch op het werk voor onze cliënten , dan heb ik lekker lang weekend

dzisisj jeszcze do pracy , mamy spoznione sniadanie brunch , dla naszych gosci , a potem mam dlugie wekend

mijn bloemen
moje kwiatki



prachtige amaryllis , van mijn buurvrouw , omdat ik heb haar geholpen met quilt kussen ,
piekny amarylis od mojej sasiadki , pomoglam jej z quilt poduszka  





mijn eigen creaties , met veel kaarsjes , daar woord ik rustig van , en kan lekker onspannen

to moje kreacje , duzo swieczek , to mam odpoczynek


prachtige eitjes

ladne jejeczka


ik wens jullie , hele fijne Pasen

Wam wszyskim zycze Wesolych Swiat Wielkanocnych

Irena

2 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Dank je wel Irena en voor jou natuurlijk ook een heerlijk lang weekend om van te genieten. Prachtige bloemen heb je staan. Groetjes

Joanna zei

Zdrowych, spokojnych świąt Irenko !