Volgers

zondag 17 maart 2013

verjaardag urodziny

ik heb twee hele mooie dagen gehad , donderdag op mijn verjaardag met mijn kids en vriendinnen ,
en zaterdag met familie en vrienden , iedereen bedankt

mialam dwa wspaniale dni , w czwartek moje urodziny z moimi dziecmi i kolezankami , a w sobote
z rodzina i przyjaciolmi , wszystkim dziekuje


links mijn dochter Carolien en twee vriendinnen

po lewej stronie moja cora Carolien i dwie przyjaciolki



mijn kaartvriendinnen

moje kartprzyjaciolki




mijn specialiteit - pudding kruimel vlaai

moja specialnosc budyn waniliowe ciasto 


eigengebakken vlaai


bloemen van mijn collega

kwiatki od kolezanki z pracy


bloemen van mijn vriendin Ria

kwiatki od przyjaciolki


kado bonnen
bonny


mooi servet met bijpassende kaars 

ladne serwetki ze swieczkami



heel apart van Gonnie , plastic zakken krans , mooi zeg

z plastykowych woreczkow wianek , ladne co od Gonnie 



betonnen ganzen voor in de tuin van Jose

betonowe gesi do ogrodu od Jose

mijn verjaardag is best fijn begonnen om 00,40 belde mijn vader hij kon niet slapen en dacht dan bel ik , hij is 88 , hij dacht niet aan mijn schrik reactie
om 7.10 mijn Robert en Carolien , met mijn lieveling parfum
en dan had ik het moeilijk, want voor het eerst zonder Gerard 

moje urodziny mialy fajny poczatek , o 00.40 dzwoni moj ojciec , on nieumial spac i pomyslal zeby do mnie zadzwonic , nie pomyslal o moim przestraszeniu
o 7.10 Robert z Carolina , z moim parfumem
potem mialam trudno , bo poraz pierwszy bez Gerarda

maar mijn kinderen en vrienden hebben dat goed gemaakt , en had ik een hele fijne dag
bedankt

moje dzieci i przyjaciele zrobili bardzo fajny dzien
dziekuje

fijne zondag
fajnej niedzieli

IRENA


1 opmerking:

quiltlodge gerda zei

Ik ben blij te lezen dat je een mooie dag hebt gehad. Ondanks alle verdriet hebben je lieve kinderen, familie en vrienden daar voor gezorgd. Gelukkig zijn er veel mensen die veel om je geven. Kus voor je verjaardag van mij.