Volgers

dinsdag 3 juli 2012

fleur en kleur

zo,prachtige weer , gisteren kreeg ik bezoek van twee collega's Mieke en Marty en deze brachten mij deze prachtige bos rozen , zo mooi dat ik wil het met jullie delen

no mamy piekna pogode , wczoraj mialam odwiedziny od dwojki moich kolezanek , i dosalam ten przepiekny bukiet roz , chce sie tym podzielic



voor het eerst hebben we zo lang buiten kunnen zitten tot 23.30 was erg gezellig met lekker wijntje

poraz pierwszy umielismy do 23.30  w ogrodzie siedziec  bylo fajnie z pucharkiem czerwonego wina

daarna heb ik nog de bloemen verzorg , en toch in twee vazen gedaan , daar kun ik uren naar kijken
potem jeszcze te roze do dwoch wazonow dalam , umiem godzinami na nie patrzec






dat is mijn bijdrage aan kleur en fleur

to moja dostawa do koloru 


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig je rozen,gezellig om lekker lang buiten te zitten,ik hou daar ook zo van,fijne dag,lieve groet Musje.

Marian zei

Ha Irena, dank je voor de reactie op mijn blog...ja, rozen, ze zijn prachtig!!
Deze soort leent zich ook goed om te drogen..
Ben je Poolse Irena? aan je naam te zien en de voor mij onuitsprekelijke :) vertaling van de Nederlandse tekst.

Maria zei

Wauw, wat een prachtige rozen. Mooi met die twee kleuren.
Fijne dag
Maria

Klaske zei

Moooie bos rozen, ik had laats een bos die heeft langer dan 2 weken gestaan.Fijne dag

Bonjade zei

WAt lief van je collega's...ze zijn vast blij met je....;)
Een prachtig mooi boeket......wat een mooie rozen.
Geniet er maar heerlijk van.

Fijne avond

Liefs

Ans van Ispelen zei

Erg mooie bijdrage van Fleur en kleur.
Ja,echt genieten nu met het mooie weer.

Groetjes Ans

Irena zei

Marian ik ben geboren in Polen en woon al 29 jaar in Nederland

Especial and More zei

Mooie bos bloemen!

ALEXLS zei

Przepiękny bukiet! Od razu wiadomo że to dar prosto z serca:) Również mogłabym na niego patrzeć godzinami!

Słoneczne pozdrowienia!