Volgers

zaterdag 7 juli 2012

iets nieuws- cos nowego

Prachtig weer lekker , zo dadelijk mijn nieuwe fiets ga ik halen ik heb ze geruild , mijne en die van mijn Gerard , alle twee elektrische , nou kreeg ik Koga ook elektrisch


piekna pogoda , fajnie tak , po poludniu jade po moj nowy elektryczny rower , zmienilam moj i mojego Gerarda i wzielam nowy Koga


maar even laten zien ik ben gisteren begonnen met nieuwe project , echt mooi werkje , met vilt 


teraz chcialam pokazac ,nowy projekt , fajna robotka z filcu







en afgelopen maandag op de cursus hebben we rol gemaakt , echt handig

w poniedzialek na kursie zrobilismy to , naprawde praktyczne

nog even update van mijn hemden quilt , gaat echt goed , veel herinneringen komen naar boven

jeszcze pokarze moj quilt z koszul Gerarda fajna robota z wspomnieniami




fijne zaterdag

fajnej soboty

irena


6 opmerkingen:

Qra Domowa zei

IRENKO POMYSŁ NA KOLEJNE ŻYCIE KOSZUL -REWELACJA:)))))POZDRAWIAM:))

Ans van Ispelen zei

Wat maak je toch prachtige dingen,Irena.
De kleurencombinatie's vind ik ook erg mooi.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Hélène zei

Nou Irena,je bent goed bezig!!
Het wordt prachtig allemaal!
Ik hoop,dat je me een keer kunt helpen met mijn Blok van de maand.
Ik durf niet te beginnen met het uitsnijden.
Liefs,Leni

Esse-Riekje zei

Echt mooi wat je nu onder handen hebt, ik geloof het dat er tijdens het maken van de quilt van de overhemden veel herinneringen bovenkomen. Misschien niet altijd makkelijk, maar ik heb het gevoel dat het je goed zal doen.
Wat een heerlijk blad hè , waar je de quilt met vilt uit aan het maken bent.
Koop je die in Ned.?

Irena zei

deze heb ik bij Jacqueline gekocht,van Log cabine,en ook vlg mij bij Quilthoeve gezien

Ineke Original zei

Wat een geweldig idee! Mijn hartsvriendin is vorige maand overleden. In mijn Quilt heb ik een diamant verwerkt. Zij had een juwelierszaak. Je kunt zoveel vertellen en verwerken in een Quilt.

veel liefs,
Ineke