Volgers

woensdag 25 juli 2012

terug van vakantie --po wakacjach

Mijn dochter Carolien is terug van Lorett de Mar,met 5 vriendinnen zijn ze 10 dagen daar met een bus geweest,geweldig,maar ik heb ook prachtige kado's gekregen kijken jullie meee net sex en de city,Louis Vuiltton

moja cora Carolien jest po 10 dniach z Hiszpanii Lorett de Mar z powrotem ,z piecioma przyjaciolkami mieli wspaniale wakacje, popatrzcie jakie piekne prezenty otrzymalam czuje sie jak sex w miescie ten film
prawdziwy Louis Vuiltton en te kolczyki, ta piekna panie lubie






zo mijn hal po 3x wasmachine

to moj przedpokoj po 3x pralkach



wil je niet weten hoe die eruitzag

nie chcecie wiedziec jak przed wygladal

mijn handwerkje
moja reczna robotka



en uit de tuin mijn magic hortensia

z ogrodu moja hortencja


voor iedereen fijne nacht
do kazdego dobrej nocy
Irena




5 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Mooie cadeautjes,Irena.
Je bent dus heerlijk verwent.

Groetjes Ans

Unknown zei

O-ja, dat ken ik ;altijd die bergen was als je van vakantie terug komt!
Groetjes Berbel

Joanna zei

świetne prezenciory ...
a takiej hortensji to chyba jeszcze nie widziałam
pozdrowienia Irenko

ALEXLS zei

Wspaniałe prezenty! Torebka faktycznie bardzo sexowna;)

Wyjatkowa ta hortensja, a robótka zapowiada się bardzo interesująco!
Pozdrowienia!

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Irena,

Zo, zo even bij je binnengekeken. De tuin doet het goed, mooie bloemen. Ook je Maria beeldjes collectie begint serieus te groeien. En dochter weer veilig thuis; mèt een boel was voor Mama. Ja, cadeautjes zijn leuk maar de was is altijd voor Mama!
Heel veel liefs en zonneschijn,
Mariette